Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

Mobiljakt i skogen

Fotografi Permalink0
Igår gav sig hela familjen ut i skogen för att leta efter pappas mobil som han tappade i förrgår när han va ute i skogen. Vi yrade omkring och tillslut bestämde vi oss för att göra en mysig brasa och ta lite fika. Jag invigde min fjällräven väska också, men jag satte i kamerakudd-saken som sitter i min kameraväska så att inte min utrustning skulle skumpa runt. Plus att jag fick plats med oboyen. 
 
Vi gick åt ett håll medan mamma ringde till pappas mobil. Jag tyckte jag hörde någonting så jag sprang in i skogen och lyssnade efter ljudet. Tillslut hittade jag den! Den var oskadd och fungerade utmärkt!
 

Senare på kvällen åkte vi in till Sunne för att handla och hämta upp Joel som ska fira nyår med oss! 
Så om detta blir det sista inlägget för i år, så önskar jag er ett gott nytt år!
 
 
 
 
Till top