Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

Dom säger

Allmänt Permalink0
Hey! Min kropp är utmattad och trött och sliten efter att jag kommit tillbaka till träningen. Äntligen kan jag träna och må bra, äta som en häst(bästa med träning, ärligt!) och bara kunna va nöjd sen. 
Gick hem efter träningen, vädret va fint och musiken va bra så då tyckte jag att det var onödigt att ta bussen. 
 
I fredags var en fin dag då jag och två kompisar köpte vattenmelon och åt med gaffel och kniv. Det gick sådär men tillslut var den slut! Vi gjorde en gubbe, Klas, utav bestick och vindruvor. Han var micket fiin och sedan seglade han iväg på älven i sin vattenmelonsbåt. 
 
Så jag mår väldigt bra, och jag blev jätteglad när jag gav min pojkvän hans presenter! Köpte ett par skor och sedan ett Siberia V2, Heat Orange headset till honom! 
 
 
Till top