Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

say something

Vardag Permalink6
Heey you! Jag är glad. Jag är bland annat glad över att jag har en underbar pojkvän och underbara vänner. Och attt avokado, kaffe och choklad finns. Men jag är lite extra glad över att jag tar sportlov imorgon! Ska bli riktigt skönt att f¨vila hjärnan lite efter allt stress och plugg. Är helt klar med allt, inget plugg alls under lovet!
 
Efter att Joel tjatat på mig att jag ska redigera bilderna och jag äntligen fått ordning på mitt Photoshop, så har jag satt mig ned och redigerat dem! Joel står helt för bilderna, så antar att det var därför han var så ivrig med att jag skulle redigera dem.
 
Riktigt synd att det var ett 50mm objektiv som satt på kameran och inte mitt 70-300mm där..
 

 
#1 - - Desiré:

Snyggt jobbat Joel! :D

#2 - - Desiré:

och med redigeringen Theres ;)

#3 - - Desiré:

Nej men asså snygga bilder!! haha oklart nu, ganska övertrött. hehe
ps. jag tyckte vrkligen de var snygga!

#4 - - Desiré:

Nej men asså snygga bilder!! haha oklart nu, ganska övertrött. hehe
ps. jag tyckte vrkligen de var snygga!

#5 - - Desiré:

och du är snygg Theres!!

#6 - - Desiré:

asså vad håller jag på med? jag slutar nu! hihi

Svar: Söt! ;*
Theres

Till top