Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

Mitt fina inköp

Shopping Permalink10
Detta fina inköp gjorde jag igår. Den är stor och fin. Det står Latte på den med stora bokstäver i en grå/blå text. SÅ FIN OCH SÅ BRA, får plats med jättemycket kaffe i den, eheh.
 
#1 - - MATILDA:

Åh vilken fin :D Dock hade jag föredragit en där det står te på men det är bara för att jag inte dricker kaffe hehe :) kram

Svar: Verkligen! Ja skulle också vilja ha det! Te är nomnom <3
Theres

#2 - - Josefin:

Vilken härlig mugg!

#3 - - william:

jättefin:D

#4 - - Jennisbeauty:

Wiih, kul med en stor mysig kopp ju! :D

Det skulle vara jättekul om du ville vara med i min tävling där du kan vinna tre superbra Hårprodukter! förlåt om du inte gillar att jag länkar den, vill bara tipsa. <3 Kramar :) http://jennisbeauty.blogg.se/2014/july/tavling-vinn-underbara-harprodukter.html#post-comments

Svar: Tycker jag med :D
Theres

#5 - - milina.blogg.se:

jättefin!

#6 - - Lydia Elstig:

Snygg!

#7 - - Anna ⚡:

Superfin!

#8 - - JosefinsDream:

fin! och vilken härlig blogg du har girl!!

Svar: Tack så hemskt mycket!
Theres

#9 - - Junitjej:

Jättefin mugg!

#10 - - J E N N I F E R:

åh vad fin!

Till top