Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

Nytt smink - video

Videos Permalink0
HEY YOU! Shit vad längesen det var jag skrev! Jag brukar aldrig be om ursäkt för att jag inte bloggat, men nu gör jag det för att den här gången har jag velat blogga, men jag har helt enkelt inte orkat. 
 
Jag har jobbat, och när jag kommer hem efter att ha stått böjd över ett jordgubbsland så värker ryggen och benen (gratis träning, alltid fint) och jag vill bara kolla youtube eller ingenting alls.
 
Men idag har jag varit ledig, jag har spelat in en video och jag ska nu fortsätta med kluringen jag la upp här för ett tag sen. 
 
MEN VET NI? Jag har redigerat en video idag som jag nyss lagt upp! Jag testar smink som jag nyligen köpt och det är första gången jag använder det, så det är my first impression. 
Jag är lite obekväm än så länge med att prata inför kameran.. Men det släpper väl snart, måste komma ihåg att prata högre och tydligare bara! 
 
 
Till top