Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

Världens bästa föräldrar

Allmänt Permalink4
Något jag säger alldeles för sällan är hur otroligt glad jag är över att ha mina fantastiska päron. De ställer alltid upp för mig, oavsett vad, och ger alltid goda råd. Mina föräldrar bjuder alltid på skratt och glada leenden, och de kan nog tusan allt. 
 
Ni är världens bästa föräldrar och jag älskar er, glöm inte det <3
 
 
#1 - - mot plus:

fina !! Ha en fin kväll! =)

Svar: visst är dem! Detsamma fina du! :)
Theres

#2 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

ja, föräldrar är de bästa som finns

Svar: Verkligen !
Theres

#3 - - Karin:

Önskar jag kunde skriva samma om mina föräldrar

#4 - - Carro - geek n' gamer:

Vilket fint inlägg :'3 Kramisar Carro

Svar: Tack så mycket! :D
Theres

Till top