Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

Bästa inköpet för hösten

Shopping, Tips Permalink3
Idag när jag och Joel hade lite tid över på grund av ett försenat tåg så gick vi in i Life butiken och där blev jag kär! En gosebjörn med en värmeflaska i, för 50 kronor. Så himla mysigt och perfekt nu när det är höst. Sitta inne med en kopp te och läsa en bok, med denna mysiga och varma björn att krama om. Jag tänker ha den varje kväll och låtsas att det är Joel haha!
 
 
 
#1 - - kim:

Vilken lifebutikenen har du köpt den gulligt värmeflaska?

Svar: Jag köpte denna i Karlstad :)
Theres

#2 - - Kim:

har faktiskt ringt till butik i Hässleholm och de har inte
Mvh// Kim

#3 - - Kim:

Tack för svaret. Synd att jag inte kan köpa online

Svar: Ja det var synd. Hoppas du hittar något liknande :)
Theres

Till top