Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

Jordgubbstårta

Vardag Permalink2
Hey you! Idag har jag bakat tårta, efter många om och men. Första tårtbottnen blev nästan kolsvart. Stod att den skulle vara inne i 40 minuter.. Den andra tårtbottnen hade jag inne i 25 minuter, och det var nästan lite för mycket. 
 
Men tillslut blev den god i alla fall, även om det inte var den bästa tårta jag gjort. Jordgubbarna var såklart godast :)
 
 
#1 - - Ida:

Åh vad god tårtan såg ut att vara! Tråkigt att du misslyckades med första, men man kan inte lyckas varje gång.

Svar: Ja det var den också!
Haha ja då blev jag arg, men envis och perfektionist som jag är så försökte jag igen!
Theres

#2 - - JUNITJEJ:

Vilken underbar tårta!

Svar: Tack så mycket :D
Theres

Till top