Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

Fifty shades of confusion

Vardag Permalink2
Titeln är lite ironisk, men inte helt. Jag läste nämligen ut Fifty shades of Grey idag. Jag är så frustrerad och förbannad och vet inte vart jag ska ta vägen. Blir att köpa uppföljaren, Fifty shades darker, så fort som möjligt för att få svar. 
 
Mer än detta har jag lagat middag, kyckling i ugn med råris och sås. Gott och enkelt! Jag har även möblerat om mitt rum och blev rätt nöjd. Städat och fräscht. Ska bli skönt att krypa ned i en nybäddad säng med nyrakade ben sen. (hur underbart är det inte?!)
Nu planerar jag att antingen kolla på Breaking Bad, eller lyssna på Veronica Maggio och sjunga med i låtarna med min falska stämma. Ha det gott!
 
 
 
#1 - - Bellefix:

Ja visst blir man frustrerad! Haha. Bara läst första och försökt lyssna på den andra via ljudbok på engelska, då jag läste första på engelska. Men blev inte lika bra alls som att läsa det själv. Får själv köpa andra boken snart tror jag :)

Du har väldigt skön och mysig stil på dina bilder förresten!

Svar: Jag blev så himla arg haha! Hur kunde hon liksom?? Tack så mycket, din kommentar värmer otroligt mycket!
Theres

#2 - - Bellefix:

Det var ett tag sedan jag läste boken, funderar på att läsa om den igen, för jag minns inte slutet så bra. Det enda jag minns som starkast är mina känslor genom boken faktiskt! Och slutet kändes som ett "Meh... Meh!!" ungefär. Så jag får nog färska på mitt minne lite! :D

Vad roligt att min kommentar lyste upp lite! Tycker de är viktigt att läsa inlägg helhjärtat och ge ordentlig respons på det! Behandla andra som du själv vill bli behandlad typ :)

Svar: Ja den är väldigt bra må jag säga! Ja exakt så kände jag också, lite "Jahapp, vad gör jag nu då??"
Det gjorde den verkligen. Väldigt bra tankesätt det där ;)
Theres

Till top