Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

Små tassar små

Vardag Permalink2
Hej på er! Hoppas ni haft en god morgon. Jag själv har nyss ätit frukost och myser nu med min lilla (inte så liten..) kisse i knät. 
Jag har även tagit 3 st kort med min polaroidkamera! De ska framkallas i 30-40 minuter.. Väldigt segt men den här kameran är nog rätt så gammal..
Visar er när jag tagit ett par bilder till :)

Hennes tassar är så små och söta, skulle vilja snusa på dem hela dagen men det tycker inte hon om.. 


#1 - - Miranda Björk fd. Östlund:

jag tror inte det finns något sötare i världen än små tassar :'D jag smälter !

Svar: Ja! Förutom katterna själva då ;) helt underbara!
Theres

#2 - - sophie:

KATTER <3

Svar: katter är livet!
Theres

Till top