Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

Bus i snön

Vardag Permalink1
Hey you! Hur är det? Med mig är det bra för jag har haft ett himla bra lov. Jag sitter i min lägenhet i Karlstad och skriver nu. Varit hemma hela lovet, härligt och underbart. Den första januari kom Joel, hur bra start på året?!
Idag var vi ute och hade kul i snön (<3). Vi gjorde en gigantisk snöboll, eller tja, Joel gjorde en gigantisk snöboll. Jag kollade mest på, ehehe. Tillslut, när vi nästan var framme dit vi ville ha den, så gick den mitt itu. Vi blev väldigt ledsna men var tvungen å förstöra den ännu mer, blockerade ungefär halva vägen där den stod.. 
Sedan packade vi och åkte till Karlstad. Köpte busskort, sa hejdå till Joel och åkte vidare mot Willys för att fylla kylskåpet lite. 
Jag ska ta det lugnt nu, kanske ha lite spa-time. Ansiktsmask, nagelfix och varm dusch? 
Ha det fint och hoppas ni kommer upp ur sängen imorgon, ni som ska upp till skolan. Jag börjar 12:20 så jag kan ligga och dra mig ;)
 
 
#1 - - Elin:

Vad roligt :D

Svar: Ja det var riktigt kul! :D
Theres

Till top