Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

106

365, Vardag Permalink0
Heeej på er! Äntligen fredag guys! Denna dag har gått fort och varit himla bra. 

Redovisade både fotouppgiften och även en fotograf som jag gillar, Jonna Jinton. ÄLSKAR hennes fotografier och blir så inspirerad, vill gärna fota som henne. 

Efter lunch åkte jag hem mot Ämtervik där jag som vanligt blev mött av hundarna och min kära mor. Vi åkte in till Sunne efter en stund, för att inhandla lite mat. Fick även med mig två berlocker till mitt armband som jag fick av faster i födelsedagspresent. Huset för mig betyder tryggheten och värmen som jag får av familjen och mitt hem. Den andra berlocken var mest fin och enkel, men den kan ju även stå för kärlek! (Vill gärna att berlockerna ska betyda någonting och att man har en berättelse bakom dem!) 

Nu har jag spelar tärning med familjen, och jag vann faktiskt! Det var dock väldigt jämnt på slutet, då pappa kom ikapp rejält. 

Nu ska vi bara ta det lugnt innan läggdags, godnatt på er!



Till top