Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

117

365, Vardag Permalink0
Sov otroligt länge, för att vara mig, imorse. Vanligtvis brukar jag gå upp vid sju när Joel åkt till praktiken, men nu sov jag vidare i två timmar till. Började nämligen 12:40 så jag kunde få lite extra sömn. Gjorde sedan en stor frukost, gjorde mig i ordning, bloggade och drog till skolan. 
 
Idag hade vi sista KOS-lektionen, tjoho! Vi skulle tävla i klassen, gissa på vad för konst ism som en bild tillhörde osv. Han hade även tagit med cider och salta pinnar till hela klassen!
 
Innan jag började med maten så sa jag åt Joel att vi skulle på en biltur. Vi åkte till Ingo där han fick tanka upp bilen lite med mitt kort, som en födelsedagspresent. (Imorgon fyller han år!!) Därefter lagade jag mat, lax med någon citron och dillsås och ris. Nu kikar jag på Sex and the City och knaprar på riskakor med pizzasmak, bra tidsfördriv enligt mig. Tjingeling!
 
Har namnsdag idag, så fick en avokado av Desiré och en kladdkakebit av Julia. Gosisar! (Och ett paket ris av Joel, haha!)
 
Till top