Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

93

365, Vardag Permalink0
Näst sista dagen på påsklovet, och jag vill inte att det ska ta slut alls. 

Idag har varit en mysig dag hörni. Käkade frukost med mina päron och därefter kikade jag på serie. Innan lunch tog jag mig ut på ett intervallpass. Det tog emot att kliva ut genom dörren då det regnade så, och gjorde hela dagen, men när jag väl kommit igång tänkte jag inte på det. 

Vi käkade middag med moffa idag hos honom. Vi beställde från kinan och jag puttrade iväg i pärlan för att hämta maten. Tankade även nästan fullt (10 kr till och det hade varit stopp) så att jag tar mig hela vägen fram till Karlstad. 

Ska ändå bli skönt att komma tillbaka till lägenheten i Karlstad, samtidigt som jag gärna hade stannat lite längre här hemma. Imorgon åker jag iväg tidigt har jag tänkt mig. Hoppas på fint väder så jag kan putsa fönster. (Seriöst brunt på fönstren) 

Efter att ha sett på Beck med päronen är jag trött, så jag ska sussa. Godnatt på er!


Till top