Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

95

365, Vardag Permalink0
Måndag, och mjukstart på veckan. Naturkunskap där vi fick räkna lite på energiintag och kcal, vilket jag tycker är intressant och roligt! Därefter lunch och sen följde Ellen med mig hem en sväng innan jag skjutsade in henne till tåget. 
 
Hade otroligt tråkigt så efter någon timme drog jag ut på en promenad. Hade inte tänkt att gå så långt men med träningspodden i lurarna så ville jag inte sluta gå! En timmes promenad blev det, men jag gick i och för sig otroligt sakta. Har vilodag denna dag och kände hur benhinnorna sa ifrån ibland. Därför tror jag att jag ska ta vilodag imorgon också, och skjuta på morgondagens löppass. 
 
Sedan äntligen kom Joel! Vi tog oss en dusch, lagade mat och kikade på youtube medan vi åt. Förresten så hände något som för spindelrädda mig var ett trauma haha. Satte på mig strumpor som legat på golvet och kände som att det var något skräp i strumpan. Jag var dock för lat för att faktiskt ta ur det så jag drog bara i strumpan så det hamnade i en bättre position. Men efter ett tag känner jag hur det kryper. Jag slänger av mig strumpan i ren panik och skriker. Joel tar upp strumpan igen och ut kryper en jättefet spindel. Då fick jag panik och började gråta hahah, så mesig som jag är. Vi snackar inte långbensspindel utan en husspindel, dessa tjocka och gigantiska som jag brukar ha här i lägenheten. #AldrigMerBoiKällare
 
Vi ska kika på film nu, åtminstone så länge vi orkar. Båda är rätt trötta så vi får se hur långt vi klarar av! Godnatt på er, och hoppas att ni inte bor i en "spindelbebodd" källare som jag gör.
 
 
Till top