Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

98

365, Vardag Permalink0
Hej på er! Idag åt jag och Ellen frukost på Scandic City här i Karlstad. Förra året åt vi på Clarion så vi tänkte testa detta istället. Det var en mycket bättre buffé, men det var också mer rörigt på grund av mycket folk. Det fanns allt man kan tänka sig och det var så otroligt gott verkligen! 

Under skoldagen så fick jag faktiskt hela tre uppgifter gjorda, så himla skönt att kunna checka av lite saker. 

Efter skolan gick jag hem för att vika kläder som vi, mest jag, bara slängt på golvet eller flyttat från säng till soffa haha. Hann dock inte så långt innan Joel kom, och då åkte vi till museet för att kika på en utställning. Jag ska göra en recension av en kulturhändelse, så vi kikade på den lite snabbt innan vi for vidare till Välsviken. 

Vi har käkat, dammsugit, diskat, vikt klart alla kläder, bakat blåbärspaj och jag har tjurat lite över att mina benhinnor inte är riktigt friska. Nu känner jag att jag är lite småhungrig så jag ska fixa kvällsmat åt oss. Imorgon är jag ledig, så då ska jag plugga har jag tänkt. Kommer inte bli mycket plugg till helgen så får göra det imorgon istället! Hoppas er dag varit bra och att ni mår bra. God natt och sov gott :)



Till top