Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

99

365, Vardag Permalink0
Fredag, åh kära fredag. Dessutom en ledig sådan, denna vecka! Jag råkade göra så att Joel försov sig till jobbet imorse tyvärr... När han for ut genom dörren så gick jag upp för att göra frukost. Jag var rätt seg på morgonen, vilket jag är om jag är helt ledig. 

Jag lyckades göra en recension av utställningen som jag lämnade in. Det var huvudmålet med dagen och den avklarade jag först, skönt. Jag handlade även åt mamma här i Karlstad och sedan packade jag inför helgen. 

Jag och Joel åkte hemåt i min lilla bil. (Joel verkade lite uttråkad i uppförsbackarna där det inte gick så väldans fort...) Joel åkte nästan direkt för att träffa sin bror. Ett kalas för brorsdottern blev till en fest, så han kommer hem någon gång inatt. Han ska vara chaffis, så han kommer åtminstone inte hem odräglig haha ;) 

Efter att ha ätit god mat och spelat tärning med päronen så är det dags för sängen, en nybäddad säng dessutom! 

Köpte tulpaner till min kära mor idag, alla behöver vi blommor ibland! 



Till top