Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

46

365, Vardag Permalink0
Var lite trött när jag klev upp imorse, men det släppte ganska snabbt. Joel frågade om han kunde få låna min bil idag och visst sa jag då men på ett villkor, om du kör mig till skolan... Min lilla pärla kände dock inte för att starta idag, så jag fick lov att gå ändå! Hoppas att hon känner för att starta när det blir lite varmare, kanske gillade inte bilen att det helt plötsligt blev minus tio grader. Annars måste jag krångla med startkablar och sånt igen, vilket jag inte vill direkt...
 
Börjar egentligen 9:45 men var ändå där halv nio och pluggade lite i naturkunskapen. Sedan var det laboration om nervsystemet som gällde. 
 
Joel och jag kom till min lägenhet ungefär samtidigt faktiskt. Han stannade en stund och jag hann få dessa bilder på honom, älskar speciellt den när han skrattar. 
 
Nu väntas svenskaplugg hela kvällen.. Eller ja, förhoppningsvis hela kvällen men om jag känner mig rätt så blir det nog inte hela kvällen... Provet får gå som det går imorgon, tjingeling!
 
 
Till top