Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

47

365, Vardag Permalink0
Idag kunde jag gå upp klockan åtta eftersom vi började sent, så skönt! Skoldagen inleddes dock med ett svenskaprov, men det kändes ändå som att det gick okej. Jag skulle inte kunna säga att det gick BRA, men det gick inte heller superdåligt. Resten av lektionerna denna eftermiddag var som vanligt mindre roliga, men jag slapp åtminstone en liten del av lektionerna. Åkte till tandläkaren där de bytte ut gummisnoddarna och även slipade ner mina tänder lite. Så otroligt obehagligt, ilar i hela kroppen!
 
När jag klev ut genom skolans dörrar någon gång vid fem var jag otroligt hungrig. Hemma så såg jag att jag hade lax i frysen och blev så sugen på att köpa en färdigsås från Abba. Sagt och gjort, jag gick till affären och köpte en färdigsås. Tog min favorit: Fetaost och pesto. Det är så otroligt gott. 
 
Kikade även på The Walking Dead som kom tillbaka nu i söndags. Hände mycket spännande där alltså, men tänker inte spoila för er som ej sett det än. 
 
Jag känner mig frusen så jag funderar på att ta en varm dusch innan jag sätter igång med lite plugg. Hoppas ni haft en bra dag :)
 
 
 
 
Till top