Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

54

365, Vardag Permalink0
Halloj! Idag började jag sent, så jag fick sovmorgon. Joel som slutade innan jag ens börjat, kom till mig en sväng. Vi gick till skolan för att käka och sedan hem igen eftersom det var ett tag kvar tills jag började. 

När jag väl kom hem någon gång efter fem så kokade jag pasta, som jag hade till resterna från igår. (Älskar när man har rester och slipper laga mat) 

Försökte plugga lite, men det gick faktiskt inge vidare. Jag har inte pluggat alls mycket inför detta prov, men ändå känner jag mig helt lugn. Det är ändå ganska logiskt en del saker och jag tror ändå att det kommer gå helt okej, även om jag förmodligen kommer ångra min lathet efter provet...

Jag insåg även att det var ett år sedan som jag ändrat min profilbild på Facebook och bytte därför. Det har ändå hänt en hel del, tack och lov! 

Nu ska jag sova, ingen sovmorgon som väntar inte. Natti! 


Till top