Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

57

365, Vardag Permalink0
Denna fredag har varit så himla bra! Dagen började med att jag och Ellen åt kiwis och apelsiner, bara för att få något i magen. Sedan åkte vi till Coop för att sedan hämta upp Julia! Vi åkte till Desiré i Edsvalla där vi åt en jäättegod brunch och hade det mysigt. 

Efter att ha släppt av Ellen vid tåget så åkte jag och Julia till skolan. Jag lånade lite kamerautrustning, en go pro och en annan kamera! Sedan kom Joel och vi åkte hem till mig. Vi åt middag på Frost idag, sååå gott!! Jag tog enchiladas och Joel tog en bearnaise burger, och stripsen till hans burgare var för övrigt bland de bästa jag smakat. 

Efter det så åkte vi till min fotolärare, som var så sjukt snäll som ville låna ut sitt personliga objektiv till mig! Ville ha ett med mycket vidvinkel inför landskapsbilderna, så fick låna ett 12-24 mm. Åter igen, tusen tack!!

Jag har verkligen haft en jättebra dag, och jag är glad över att ha fina människor omkring mig. Imorgon ska jag åka hem till Ämtervik, längtar! 

Nästan bara bilder på mat, men det är en stor del av vad min dag har bestått av haha! Hoppas er fredag var bra, kram. 



Till top