Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

58

365, Vardag Permalink0
Hej! Vaknade och härmade gårdagens brunch med amerikanska pannkakor och scrambled eggs. Kikade på Zoe och Alfie när de spelar Sims 4, de är så himla söta och roliga!

Diskade, gjorde mig iordning och packade innan det bar av till Ämtervik. Såg ut som att jag skulle flytta, så mycket som jag packade haha. 

Har tagit det ganska lugnt sen jag kom hem, tog en promenix med Ezter i den underbara solen. Åkte även med pappa in till Sunne för att handla lite, köpte blommor till morfar idag. 

Morfar kom över på middag och vi åt Sääfs låda. Han är så mysig min morfar, och alltid positiv trots hinder och problem. Ville visa min uppskattning med blommor, hoppas han blev glad! 

Joel kom efter att vi ätit både mat och budapestlängd. Nu är det sent, så vi ska sova. Godnatt! 

Faceswap med Joel... 




Till top