Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

29

365, Vardag Permalink0
Hallådär! Hoppas ni haft en bra fredag, det har jag haft. Slutade som vanligt jättetidigt så gick hem efter lunchen. Trixade lite inför mitt gymnasiearbete, betalade hyran och lite andra saker. Därefter kom Joel och var med mig i några timmar, innan han skulle åka till Stockholm. Vi åkte till Rud för att storhandla på Pekås, där vi bland annat köpte semlor som vi sedan tryckte i oss. 
 
Vad har jag roat mig med då under kvällen? Jo jag har väl nästan förstört mitt hår haha! Jag började med balsammetoden idag och de rekommenderade att klippa håret för att få en nystart. Jag kollade några klipp på youtube och satte saxen i håret. Ajajaj, gör inte det hemma kids, om ni nu inte är bra på sådant. Nu när håret är spikrakt ser det förjävligt ut. Jag hoppas dock att håret ser bättre ut om jag lockar håret eller om det är vågigt från flätor. MEN så friskt och fint det känns! 
 
Men som sagt, jag skulle inte rekommendera det haha. (tänker icke infoga bild på spektaklet)  
 
 
Till top