Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

30

365, Vardag Permalink5
Det är alltid lika skönt med helg verkligen. Jag tog upp löpningen igen idag! Har tänkt springa varannan dag, eftersom det var så ofta jag tränade när jag hade ruskigt bra kondis. 
 
Utöver det så har jag skrivit på samhällsuppgiften. Blev klar med områdena kring bostad och privatekonomi, vilket var veckans mål. Jag har även redigerat de bilder jag har hittills till min portfolio. Tänker slänga med de bilder som är bra, men inte tillräckligt bra för att komma med. 
 
Denna bild är GRYM, men hon är inte i fokus. 
Dessa tog jag på Elina när vi båda höll på att frysa till is.
 
 
#1 - - Moa Simborn:

Wow filken fin hund! Goals! Och bildernaaa

Svar: Ja hon är så fin!! Tack :D
Theres Sääf

#2 - - Sofia:

vilka fina bilder. Älskar första bilden, såå fin ;)

Svar: Tack så mycket! :D
Theres Sääf

#3 - - Agnes:

Jättefina bilder :)

Svar: Tack! :)
Theres Sääf

#4 - - Malin Bengtsson:

Gud vilka fina bilder!! Ljuset i bilderna är magi

Svar: Ja ljuset var heeelt magiskt!
Theres Sääf

#5 - - Helene:

Fina bilder! :D

Svar: Åh tack! :D
Theres Sääf

Till top