Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

61

365, Vardag Permalink0
Vi bestämde oss kvällen innan för att inte ställa något alarm för morgondagen. Vi sov till tio men låg kvar tills klockan var 11. Vi var kvar väldigt länge på gården innan vi skulle ge oss ut för att utforska. 
 
Eftersom att det är vinter och snön går upp till knäna på en så är det inte många vandringsleder som är öppna. Därför blev det ingen vidare fotolycka denna dag, det var dessutom mulet och grått så bilderna hade inte blivit superbra heller. 
 
Så vi åkte tillbaka till gården och bytte om för att sedan åka in till Särna för att käka mat. Jag tog lövbit och Joel tog en kebabrulle, vilket var otrooligt gott! Därefter tog vi det mest lugnt då jag inte orkade göra så mycket. Fick nämligen huvudvärk när vi hade ätit middag. Den gav sig inte så jag hade svårt att sova. Jag var illamående, det var för kallt och för varmt på samma gång medan det kändes som att huvudet skulle explodera. Tillslut lyckades jag somna, även om huvudvärken satt kvar när jag vaknade...
 
Det var den dagen, en mindre händelserik dag men den var ändå mysig och vi hade roligt tillsammans. Dessa bilder tog jag första dagen, gissa om jag var i extas. 
 
 
Till top