Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

62

365, Vardag Permalink0
Idag hade vi ställt alarm däremot, så vi klev upp klockan nio för att käka frukost. Klockan 11 skulle vi senast checka ut, så efter frukosten gjorde vi oss i ordning och packade. När rummet såg fint ut så lämnade vi in nyckeln och pratade lite med ägaren, och tackade för en trevlig vistelse. 
 
Sedan åkte vi bil, mil efter mil... Vi stannade först i Särna så att jag kunde köpa huvudvärkstabletter, eftersom min huvudvärk fortfarande inte släppt. Finns inte mycket att säga om bilresan direkt, förutom att den gick otroligt fort ändå. När vi kom hem så hade vi tre stycken älgar på besök, vilket är lite komiskt eftersom vi inte sett ett enda djur på hela resan...
 
Det är så skönt att vara hemma igen. Den tid som är kvar av lovet ska jag försöka få lite skolarbete gjort och redigera bilder. Nu ska vi laga köttfärssås och spaghetti, och resten av kvällen kommer vi förmodligen inte röra oss speciellt mycket haha!
 
 
Till top