Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

65

365, Vardag Permalink0
Denna dag har varit så otroligt seg! Jag och päronen tog oss en promenad runt åsen och det tog verkligen evigheter. Åkte sedan in till Sunne för att hälsa på mormor en sväng, hon är inte riktigt med men hon orkar åtminstone skoja med oss nu. 
 
Inte gjort så mycket efter det förutom att äta god mat, baka blåbärspaj och kika på mello. Har även fastnat i spelet Best Fiends, så det har jag väl ägnat en hel del tid åt... Nu är jag dock väldigt trött, så ska försöka sova redan nu och få tillbaka mina sömnrutiner. 
 
Två svanar fastnade på bild, annars fanns det inget att fota. Så är det dock alltid när man släpar med kameran och det tyngsta objektivet... 
 
Till top