Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

69

365, Vardag Permalink0
Detta inlägg struntade jag fullständigt i igår faktiskt, jag var så otroligt trött. 
 
Okej, så denna onsdagen var både bra och dålig faktiskt. Jag hade ett musikprov, och jag har nog aldrig gjort ett prov så dåligt som detta. På håltimmen efter det lyckades jag åtminstone skriva klart samhällsuppgiften, SÅ skönt. 17 jäkla sidor blev det totalt, har nog aldrig skrivit en så lång uppgift tror jag. Därefter så dalade det dock, hade inget flow alls så gick mest runt och hade tråkigt för att inte störa de som faktiskt var duktiga och skrev. 
 
Blev dock glad när jag fick se min solstråle Joel igen, han får mig alltid på bra humör. Sedan åkte han hem och då käkade jag mat snabbt innan jag skulle ge mig iväg till Skoghall. Där mötte jag upp med tjejen som ska sy upp min balklänning och diskuterade idéer osv. Jag tror att det kommer bli jättebra, Camilla är supertrevlig och har väldigt många bra idéer. 
 
På kvällen blev jag otroligt nere eftersom jag hade ångest över uppsatsen i svenskan. (Och istället för att ta tag i saken så undvek jag den ännu mer...) Så jag gjorde det som jag alltid brukar göra när jag är nere, lyssna på Maggios Satan i Gatan med en stor kopp te vid min sida. 
 
Jag ville dock inte lägga mig utan att ha skrivit åtminstone två bra stycken, så till slut fick jag en idé om vad jag skulle skriva. Slutade med att jag kom halvvägs med uppgiften och kunde gå och lägga mig till slut. Då var jag som sagt så otroligt trött så jag struntade i att blogga och somnade istället!
 
Min solstråle <3
 
 
Till top