Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

70

365, Vardag Permalink0
Idag har vi haft en dag på Universitetet, lite drygt men en del var ändå intressant. Käkade lunch på skolan innan jag gick hem. Drog igång med att städa, dammsuga, skura och byta sängkläder! 

Sedan kom Joel och vi halvsov en stund för vi var så otroligt trötta. Skjutsade in honom till stan och började med maten. Testade att göra en älggryta för första gången, och det blev så gott!

Två timmar ungefär efter det tog jag mig ut på en springrunda/promenad längs älven. Staden är så mycket vackrare på kvällen än på dagen har jag insett. Det var inte mycket folk ute nu, så behövde inte kasta en massa oroliga blickar över min axel. 

Nu ska jag försöka sova, natti 


Till top