Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

71

365, Vardag Permalink0
Idag strålade solen och värmde otroligt mycket, så härligt! Jag har haft en väldigt bra fredag. 

Svenskalektion där jag och Desiré inte hade fokus så vi gick till Per i biblan. Han bjöd på te och kaka, hur snäll?? 

Därefter foto i studion och sedan foto utomhus med Ellen lite här och där. Fick öva på detta med att bli fotad där folk ständigt går förbi/åker förbi, lite jobbigt men egentligen inte konstigt alls ju. 

Fick även träffa Joel en sväng innan vi båda skulle åka, jag till Ämtervik och han till Arvika. Igår lurade han mig att han skaffat en tatuering, den lilla jäveln. 

Åkte hem, åt god lasagne och kikade på Let's Dance med päronen. (Tja jag kanske mest kikade på datorn och drömde mig bort om allt jag skulle vilja köpa...) 

Nu ska jag sova på den nya madrassen, kommer nog ta ett tag innan kroppen vänjer sig. Den är mycket hårdare än den jag hade innan faktiskt, men vi får se hur det går! Natti, sov gott. 

Har en massa videos på Julia och Desiré från idag, men jag tänker att en bild är liite smidigare!


Till top