Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

80

365, Vardag Permalink0
(Nu blev det en jättestor miss med att blogga här under helgen. Inlägg 78, 79 & 80 kommer därför bli korta inlägg så att jag har någonting litet att se tillbaka på!) 
 
Vaknade otroligt sent denna söndag. Jag var uppe och pluggade jättelänge, eftersom jag ville skriva klart en sammanfattning kring allt. (Som för övrigt blev 10 sidor lång, och då hade jag radavstånd 1,0) Joel var otroligt svår att få upp, tror att jag fick upp honom ur sängen vid 11. Då käkade vi frukost, om man nu kan kalla det för frukost vid den tiden. Vi packade allting innan vi åt rester från gårdagen till lunch. Därefter var det dags att ge sig av till Karlstad. 
 
Pluggade större delen av eftermiddagen och kvällen i hopp om att få in allting i skallen. Därefter la vi oss för att vara pigga inför måndagen. 
 
Till top