Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

83

365, Vardag Permalink0
Denna dag har jag varit så otroligt produktiv faktiskt. Jag har hunnit städa lägenheten lite och har även blivit klar (!?!) med mitt gymnasiearbete. Sedan har jag gjort klart en uppgift inför fotoredovisningen imorgon. Trodde inte att jag skulle hinna klart med allt detta innan torsdagen, men det gjorde jag!
 
När Joel kom hem så åkte vi och handlade ingredienser till en god kasslersallad. Vi överskattade dock hur mycket vi skulle behöva, så det blev mycket över trots att det är typ den största salladen någonsin haha. OCH vi köpte även vitlöksbröd, sååå himla gott!! Älskar vitlöksbröd, livet.
 
Vi tog oss en promenad till museét och lekte en stund i lekparken där haha, ibland måste man få vara barn igen. 
 
Jag är hungrig så tänker förmodligen ta mig en macka innan det är dags att sova. Imorgon är sista skoldagen inann påsklovet, så skönt. Sov gott hörni, natti.
 
 
Till top