Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

123

365, Vardag Permalink0
Måndag och ny vecka, något jag ändå brukar se fram emot. Nu har jag dock noll motivation till plugg, så det känns mest jobbigt haha! 

Men måndagar är lugna, och speciellt nu när vi bygger broar av papper. Efter lektionen åkte jag till FUGIK för att hämta kakorna jag köpte av Noortje, för att bidra till deras resa. Kakorna var så goda, lär inte leva länge till... 

Sen då? Jo jag kikade på the walking dead 2 avsnitt. Städade och dammsög, belönade mig med senaste GOT-avsnittet efter det. (Det är så bra!! Slutet alltså, herregud. Vill inte spoila för er som inte sett, men ojoj alltså!) 

Pluggade i ungefär en timme idag. När jag skulle läsa i boken så for ögonen bara igen för mig, så jag la ned och gjorde mig iordning för sängen istället. Huvudvärken har kommit smygandes, så det ska bli skönt att sova. Godnatt!


Till top