Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

133

365, Vardag Permalink0
Har ni svårt att somna om? Jag har verkligen det, om jag vaknar upp är det sällan jag kan somna om. (Om det nu inte är klockan fem eller om jag bara måste på toa) så imorse när Joel gick så klev jag upp ur sängen trots att jag kunde sova två timmar till. Jag yogade i en halvtimme, längesen nu faktiskt så det var dags. 

I skolan hängde vi upp våra bilder vi valt ut. Jag fick ingen extra utskrift som alla andra, där man kunde välja vilken som hade bäst exponering och sånt. Men jag skrev bara till Dan och han skulle fixa det, eftersom min bild blev otroligt mörk. 

På lunchen åkte jag och Julia till Skoghall där jag skulle prova "min klänning" och se hur den satt. (Det var ingen klänning alls, en bit tyg med axelband typ haha!) Så nu när hon får tyget så är det bara att börja sy! 

Jag och Joel åkte in till stan sen. Jag köpte äntligen en beautyblender och en ny foundation och Joel köpte sin balbiljett på scalateatern. 

Nu på kvällen har vi pluggat lite faktiskt så vi har varit någorlunda produktiva. Jag har redan fått helg då jag inte har någon svenska eller foto imorgon. (Nästa vecka är vi också lediga mycket då vi inte har någon samhällslektion eller religonslektion!) 

Ha det fint, hej


Till top