Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

136

365, Vardag Permalink0
Imorgon är det dags för ännu en skolvecka. Jag har räknat med att jag har ungefär 6-7 saker kvar att göra innan jag är helt klar. Detta ska hinnas med på två veckor, kämpakämpa. 

Sov länge idag, till 11! Det var först vid tolv som jag väckte Joel för att käka frukost. Efter det så började vi packa för att åka till Karlstad. 

Vi har käkat mat, handlat och jag har röjt lite. Jag håller även på att testa att göra en veckas schema, bullet journal-inspirerat! Jag är lite osäker på om bullet journal funkar för mig, så jag testar lite. 

Måste dock öva lite på mitt tal nu, viktigt att jag är väl förbered. Är jag inte det står jag där framme med darrig röst och vill helst av allt försvinna genom golvet. När det är gjort kan jag fokusera på andra uppgifter! 

Hoppas ni har en bra vecka framför er! 



Till top