Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

Röda fingrar?

Allmänt Permalink1
Förra året sommarjobbade jag på en kyrkogård här i närheten, men i år bestämde jag mig för att jag skulle ta det lugnt. Tänkte att jag skulle klara mig utan pengarna men har börjat ångra mig lite nu.. 
 
MEN, de på kyrkogården har rekomenderat en gård i närheten att ringa mig, för att de tyckte att jag var så duktig! ( HUR KUL? ) Så han som har gården ringde mig idag och frågade om jag ville jobba (vilket jag verkligen vill) och om jag kunde börja imorgon!!
Ska plocka jordgubbar, rensa ogräs och längre fram skörda lite andra saker.
 
Så nu får jag pengar ändå haha! Och det som jag tyckte var himla roligt och positivt är att jobbet sökte mig, och inte tvärtom, haha!
 
Ja bilden är fin och nej det är inget seriöst försök.
 
 
#1 - - Elin:

Kul! Hur länge ska du jobba? :D

Svar: Ja verkligen! Jag ska jobba fram till augusti har jag tänkt mig! :D
Theres

Till top