Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

100

365, Vardag Permalink0
(På grund av firande av min födelsedag så har jag inte bloggat under helgen, därför kommer här tre på raken! Kan hända att något glöms, då mitt minne redan börjar fallera) 

Lördag, fick sova ensam nästan hela natten. Joel kom hem otroligt sent, det hade redan börjat ljusna. Så han var en aning trött resten av dagen! 

Klockan 12 åkte jag in till Sunne med morfar för att besöka mormor på Hagen. Hon var helt väck, men hon var noga med att ge mig min födelsedagspresent. Vi var där i ungefär 2 timmar innan vi åkte hem igen, men först handlade vi lite saker inför kvällen. 

Jag och Joel gjorde i ordning tårtan strax efter att jag kom hem. (Färdig tårtbotten och marsipanlock, så inte så värst slitsamt haha!) 

Klockan fem hämtade vi min faster i Sunne. Sedan hade vi en jättetrevlig kväll med god mat, tårta och tärningsspel. Hade bett om det sötaste vin som gick att finna, vilket blev Aurora. Joel var inte förtjust i det, så fick flaskan för mig själv haha ;) 

Fick alla mina presenter denna dag, och jag är så otroligt tacksam för allt! 

Så här glad var jag. (Alltså otroligt glad med tanke på att jag visar tågbanan)



Till top