Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

118

365, Vardag Permalink0
Idag är det den 27:e April vilket innebär att min andra hälft fyller år! Så tusen grattis till min kära pojkvän! Började dagen med att gå upp och steka bacon och scrambled eggs, så att Joel kunde ha med sig det till praktiken. 
 
Efter skolans slut handlade jag lite inför bakning och middagen, men jag glömde dock det viktigaste i detta fall. Hade bestämt att vi skulle käka tacos när Joel kom hem, men jag hade inte alls köpt några grönsaker... Så vi käkade tacos, och jag behöver väl knappast nämna att det var gott haha. (Vem gillar inte tacos?) 
 
Joel åkte till Amanda som skulle bjuda honom på kladdkaka och fira honom lite, medan jag stannade hemma och bakade cupcakes. Det blev chokladmuffins med en vaniljfrosting. Har inte smakat på dem än, men Joel har hittills tagit två så jag gissar på att de är godkända. 
 
Något annat som jag gjorde när Joel var hos Amanda var att yoga i en haltimme. (?!) Har ju lyssnat på Träningspodden och är i avsnittet där Jessica berättar om hur frälst hon är av yoga, så jag testade jag med. Det var ju jobbigt, då jag är så väldigt ovig... Men det var väldigt avslappnande, så detta kanske är något jag ska börja med!
 
Nu, efter avslappnande yoga och lite te på det så är jag trött. Nu ska jag sussa, natti!
 
 
Till top