Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

91

365, Vardag Permalink0
I torsdags, alltså dag 91, så låg jag och drog mig i sängen ett tag innan jag steg upp. Jag var fortfarande före mamma, så jag kokade kaffe och försökte tända eld i spisen. Vissa dagar går det bra på första försöket, och ibland kan jag sitta där i en halvtimme innan de satans pinnarna tar eld. Den dagen var det sistnämnda.
 
Min faster kom på fika vid elva, hon hade glömt sin schal hos oss när hon var här sist. Superkul att vi ses mer och mer nu. Efter det käkade jag och mamma rester från gårdagen, tonfisksallad. ÄLSKAR tonfisksallad, så himla gott. 
 
Jag tog med mig Ezter ut på en löprunda lite senare. Först gick vi i fem minuter, och sedan var det dags för att springa 3,2 kilometer (Älskar att följa en träningsplan, så slipper jag själv bestämma sånt haha). Min första tanke var att springa 1,6 km och sedan vända igen, men det tycker jag är så tråkigt så jag bara fortsatte. Som tur var så slapp vi gå den sista tråkiga biten, som bara är uppför och asfalterad. Min kära mor var så gullig så hon kom och hämtade oss! Det var en härlig dag.
 
Dricker mer kaffe nu för tiden, oklart varför. Har även i socker i kaffet utöver mjölken? Också oklart. 
 
Till top