Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

96

365, Vardag Permalink0
Tisdagar brukar ju vara värsta dagen, men denna tisdag var väldigt bra ändå. Det berodde mest på att jag var ledig från en lektion då det var omprovstillfälle. Så jag hade en lång lunch vilket innebar att jag kunde gå hem en sväng. Jag passade på att ringa farsgubben, som fyller år idag! Vi firade ju honom i fredags, men jag överraskade med att skriva ett brev till honom (som var väldigt uppskattat).  
 
Jag gick även till apoteket för att få lite hjälp med några produkter jag köpt. Jag köpte fel sorts produkt förra veckan vilket min hy reagerade extremt mycket på och min hy har aldrig varit så här dålig. Hon som hjälpte mig var supertrevlig och jag fick byta ut mina produkter mot en dagkräm, en nattkräm och ett ansiktsvatten utan att det kostade mig något! Det enda hon ville var att jag skulle komma in och berätta hur det gick sen om någon vecka, så mysig. För övrigt så tog jag cykeln till skolan, väldigt spontant, som jag nästan är stolt över haha. Låter ju sjukt mesigt, men efter att jag krockade med en annan cyklist för något år sedan så har jag varit lite rädd för att cykla faktiskt. 
 
Efter middagen så åkte jag och Joel till Plantagen för att köpa myrmedel. Min lägenhet har fått en liten invasion och det är ganska irriterande haha! Därefter kikade vi in på EM och jag hittade en duk att ha på mitt köksbord, vilket jag länge velat ha men aldrig hittat någon bra. 
 
Så nu efter lite plugg tycker jag att det är dags att sova. God natt!
 
Något som jag tycker är otroligt inspirerande och framförallt roligt att kolla på är bilder på folks anteckningar, skrivbord osv. Jag antecknar för hand då jag känner att jag lär mig mer, och det är ju så mycket roligare ifall det man gör faktiskt blir fint också!
 
 
Till top