Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

97

365, Vardag Permalink0
En väldigt grå onsdag, men ändå en helt okej dag. Slutade efter lunch så det var inte en farlig dag direkt... 

Dock så gav jag mig ut på en löprunda, som jag egentligen inte borde ha gjort. Jag misstänker att jag har benhinneinflammation. Kände av det efter de senaste löppassen och de senaste två vilodagarna. Det var intervallpass idag, ett mycket hårdare pass än de vanliga intervallerna. I början sprang jag på bra men under slutet av passet kände jag att benhinnorna inte alls gillade det, så jag drog ned på tempot men sprang fortfarande. (Klarar inte av att avbryta haha, när det gäller sånt är jag inte en quitter!) Det blir inga mer pass denna vecka, förhoppningsvis räcker den vilan så jag kan köra igång nästa vecka igen. 

Blev så irriterad på mig själv, då jag brukar vara väldigt duktig på att lyssna på kroppen. Men men, det går över! 




Till top