Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

33

365, Vardag Permalink0
Den här dagen har varit en bra dag faktiskt! Tisdagar brukar ju som sagt vara värsta dagen på hela veckan men inte idag. Jag har lite roliga saker på gång, så det har gjort mig väldigt glad denna dag.
 
Sedan fick jag även träffa Joel (plus att vi slutade tidigare!!) en sväng innan han skulle med tåget. Åkte buss idag för första gången på otroligt länge. Wow, tänker ni då. Kan ju medge att det inte är någonting jag har saknat alls, högljutt, trångt och lätt för att bli illamående. Jag har blivit otroligt bekväm med att köra bil vart jag än ska...
 
Och vet ni vad? Jag har äntligen städat idag! Wow, tänker ni igen då. Men alltså det har legat som en tyngd på mina axlar, att veta att lägenheten är skitig och stökig. Efter två timmar av att vikt tvätt, diskat, dammsugit och skurat så är nu lägenheten skinande ren. Det känns verkligen så skönt haha, nu mår jag lite bättre igen. 
 
Nu ska jag dock plugga inför idrottsprovet som vi har imorgon. Ringde upp Ellen igår så att vi kunde plugga tillsammans, men det blev inte så mycket av det alltså... Så på't igen idag!
 
Ezter får återigen pryda ännu ett blogginlägg.
 
Till top