Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

39

365, Vardag Permalink0
Hej på er! Här är lägret sämre än tidigare. Jag bestämde mig ändå för att köra till Karlstad idag. Tog tempen på mig själv och den visade 37,5 så det var inte så farligt. 

Joel kom kort efter att jag kommit fram. Han gjorde te åt mig och hjälpte mig att handla innan han skulle med tåget. Jag tror han tyckte att jag både såg och lät väldigt roligt. Röd som en tomat, som hostar lungorna ur sig. 

Hur som helst så ska jag ta och lägga mig nu. Tog nyss tempen och då hade den stigit till 39, så det är nog dags för mig att sova! Blir jag inte bättre imorgon så få jag ringa vårdcentralen. 

Idag opereras mormor, de borde vara klara snart. Jag är dock för sliten för att vara vaken 



 
Till top