Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

40

365, Vardag Permalink0
Jag har sovit så länge inatt, gick ju och la mig efter att jag skrev inlägget och somnade. Vaknade någon gång vid nio av att jag svettades otroligt mycket, så bytte kläder och somnade om. Sedan vaknade jag någon gång vid tre dock, och kunde inte somna om. Var vaken i en timme och hoppades på att jag kunde somna efter det, men icke. Jag är den där människan som bara inte kan sova om någonting är fel, om jag behöver gå på toa, om det är för ljust, om täcket ligger fel, för varm, för kallt eller värst av allt om jag är hungrig. Denna gången var det de sistnämnda så fick gå upp och göra mig en macka och en kopp te. Sedan orkade jag sova till klockan var åtta.
 
Idag då? Jo jag har sett på Sherlock och vilat. Joel kom förbi med lite pommes och glass från donken. (HADE JU TÄNKT ATT BESTÄLLA EN FRAPPE MEN ER JÄVLA MASKIN ÄR JU ALLTID SÖNDER VARENDA JÄVLA GÅNG JAG SKA HA) 
Jag borde verkligen inte, men jag tänker ändå se ett till avsnitt av Sherlock innan jag ska sova. Natti
 
 
Till top