Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

50

365, Vardag Permalink0
Nu är vi åtminstone ikapp, än så länge... Idag hade vi besök på fotolektionen! En superduktig fotograf från VF kom och föreläste för oss om hur hon gått tillväga med fotografin, Jeanette Dahlström. Väldigt inspirerande att se en så ambitiös människa som verkligen brinner för sitt yrke och som älskar utmaningar.
 
Fick tillbaka bilen idag, nytvättad och med ett nytt batteri. Bästa morfar fixar, alltid. 
 
Träffade Joel en kort sväng innan jag åkte hemåt Ämtervik. Hann inte vara hemma så länge innan jag skulle fara iväg igen, vidare mot arbetsintervju! De var jättetrevliga på Turistbyrån i Sunne och det kändes som att det gick bra, men det vet man i och för sig aldrig. 
 
Jag och päronen har ätit räkor! Älskar skaldjur, så himla gott. Därefter har jag pluggat lite men annars har vi kollat på film, Die Hard 5 tror jag. Kikade inte så jättenoga för att vara helt ärlig, haha ;) 
 
Är otroligt trött nu. Sov så lite i natt då jag både var uppe sent, och när jag väl skulle sova så kunde jag inte. Hade precis bokat boende på Fulufjällsgården, var så himla exalterad inför resan så de tog en timme innan jag kunde stilla mig. 
 
Vi har besök just nu, tre älgar har vi utanför huset. Det är så himla mysigt och häftigt att kika på. Fullt medveten om att det är en skitbild haha, ville enbart spara händelsen. 
 
 
Till top