Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

64

365, Vardag Permalink0
Idag fick vi agera hundvakt lite eftersom mamma skulle iväg med en väninna en sväng. Tog Ezter på en promenad i snön och kastade lite snöbollar. 
 
Idag tog vi det lugnt och bara hade det mysigt, och på eftermiddagen så åkte Joel tillbaka hem till Arvika. Känns tomt men vi har haft ett himla bra lov tillsammans. Att han står ut med mig förstår jag inte riktigt alla gånger haha!
 
När han åkt hem så skottade jag snö och den var ännu tyngre idag än igår, gissa om jag har ont i ryggen! (Näe mange, jag kanske inte tänkte så ergonomiskt när jag skottade) Därefter gick vi bort till morfar och pratade lite inann det var dags för middag. Vi käkade potatis i ugn och schnitzel, vilket var otroligt gott! Sen kikade vi på filmen Gone Baby Gone, bra film, och nu är det sovdags. 
 
Igår kladdade jag ju med vattenfärg i Joels ansikte, så här såg det ut när vi försökt få bort det mesta. "Åh det där såg bra ut, sätt dig där igen!", vilket möttes av en liten suck. 
 
 
 
Till top