Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

67

365, Vardag Permalink0
Gick upp tidigt idag, dels för att vänja mig och för att jag gillar att gå upp tidigt. Åt frukost, sminkade mig och kollade youtube. Mamma städade och då gick jag ut med hundarna på en varsin promenad. Efter det stod skottning på schemat! Skottade först framsidan av gården, men blev så hungrig så jag och mamma åt soppa. Återtog skottningen och gjorde klart baksidan. (Skottar alltså en massa gångar åt vår gamle hund) 

Efter det startade jag bilen och packade allt jag behövde ha med mig innan det bar av till Karlstad. Vägen jag måste köra innan jag kommer ut på den stora vägen var INTE rolig. Hade noll kontroll på bilen och for som en vante på vägen, men det gick bra ändå! 

Packade upp allting och gav mig ut på en halvtimmes promenad. Det var härligt men usch vilket ruskigt väder, speciellt slasken. När jag kom in körde jag ett superkort träningspass för lår och rumpa, och sedan käkade jag mat. 

Har tagit mig en långdusch, haft ansiktsmask och fotbad. Inte pluggat någonting dock, men det löser sig! 

Sov gott nu, och hoppas ni får en bra vecka! 




Till top