Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

132

365, Vardag Permalink0
Hörni guys, jag har haft en så himla bra dag! Skoldagen har varit slapp och gått fort, och har skrattat en hel del. 

Efter skolan åkte jag och girlsen (Julia, Ellen och Desiré) till Julia där vi bland annat lagade Ellens shorts. Tja, Julia gjorde, vi andra kollade på. Vi hängde sedan på taket och det var så mysigt, häftigt och en aning läskigt. Efter lite krångel med planering osv så befann vi oss (girlsen  +Isak, Hasse och Joel) på Skutberget. Vi grillade korv, hamburgare, halloumi (vilket ej var något nämnvärt direkt) och bacon. Vi var där i flera timmar och det var så himla mysigt, roligt och underbart! Solen sken, vi skrattade och hade kul. Definitivt den bästa kvällen på länge! 

Nu såhär på kvällen insåg jag att det var en bra idé att måla naglarna, precis innan man ska sova... Får se hur de klarar sig till imorgon haha! Sov gott, hoppas er dag var super! 




Till top