Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

135

365, Vardag Permalink0
Den här helgen har gått fort! Igår så lät jag Joel sova länge då han hade varit vaken otroligt länge, så han var väldigt trött. 

Jag drog med honom in till Sunne då jag trodde att allting stängde vid ett, men egentligen stängde det två. Jag gick till smartcare för att se ifall de var billigare än vad macforum var. Han skulle bara ha 400, medan macforum ville ha 1000kr. Jag frågade ifall jag kunde få en lånetelefon under tiden, då skrattade han lite pch sa att jag kunde hämta den om en halvtimme. Men det funkade inte, han trodde det var fel på hans batteri som han hade. Så jag skulle komma in nästa helg när han fått en ny leverans. 

Vi åkte hem igen och pluggade. Joel skrev på sitt gymnasiearbete och jag pluggade tal. 

På kvällen åkte vi till Ellen och Hasse för att kika på Eurovision och spela monopol. Jag skulle nog hellre ha sett Ryssland som vinnare, eller Australien kanske. Kommer dock inte riktigt ihåg Australiens bidrag haha. 

Vi körde hem och jag slocknade direkt, förhoppningsvis gjorde Joel det med. 



Till top