Theres Sääf

Hejsan! Jag vill inte spoila något för dig, så du får själv ta reda på vad jag är för någon.

Min egen sol

Allmänt Permalink22
Här är vi, jag och min älskade pojkvän. Det absolut bästa som hänt mig. Jag saknar ord för att beskriva dig och min enorma kärlek för dig. En sak är dock säker: Jag älskar dig gubben!
 
#1 - - Linnea:

Vilket härligt par! Ni ser jättegulliga ut tilsammans!

Svar: Åh tack så mycket! :D
Theres

#2 - - Robex Lundgren:

fin bild

Svar: Tack!
Theres

#3 - - Elsa:

SÅ fina ni är :)

Svar: Åh tack :D
Theres

#4 - - sanna hyvärinen:

Fin bild :)

Svar: Tack :)
Theres

#5 - - Sofia:

Men åh vad söta ni är tillsammans! Jättefin bild!

Svar: Tack så mycket! :D
Theres

#6 - - Mielo:

Härlig bild, och vilken fin kärleksförklaring :)

www.henniska.blogg.se

Svar: Hihi ja :D
Theres

#7 - - Linda Lövberg Hjären:

Så fina ni är tsm :D

Svar: Åh tack :D
Theres

#8 - - Tommy:

fin bild =) fint kärlekspar =)

Svar: Tack så mycket! :)
Theres

#9 - - Claudia:

mysig bild! :)

Svar: Hihi ja c:
Theres

#10 - - Emmie:

Meeeen vad gullig bild!

Svar: Hihi tack c:
Theres

#11 - - Helene:

Fin bild! <3

Svar: Åh tack :D
Theres

#12 - - Olivia Nilsson:

Fin blogg!

Svar: Tack!
Theres

#13 - - Sara Lundström:

Vilket snyggt par ni är :-) modellutséende båda två!

Svar: Ojoj, tackar! :D
Theres

#14 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Så fina!! Vilken underbar bild :) all lycka till er!

Svar: Åh tack så mycket :D
Theres

#15 - - Mikaela:

Ni är så söta tillsammans :)

Svar: Tack så mycket :D
Theres

#16 - - Amanda Niclasson:

Åh va fina ni är tillsammans!!

Svar: Tack så mycket :D
Theres

#17 - - Olivia:

Finisar! :D

Svar: Åh tack :D
Theres

#18 - - Gina:

så fina ni är! :)

Svar: Tack så hemskt mycket :D
Theres

#19 - - Sandy:

Fina ni är!

Svar: Åh tack!
Theres

#20 - - Fröken Grön:

Super fina tillsammans! :)

Svar: Tack :)
Theres

#21 - - Linn Ahlex:

Jättefina! :)

Svar: Tack :D
Theres

#22 - - Andrea De la Zerna:

Åhh vilken fin bild på er :D

Svar: Tack så mycket! :D
Theres

Till top